пʼятниця, 6 вересня 2019 р.

Перспективний план роботи практичного психолога





Вступ
 Склад психологічної служби школи.


Нормативно-правові документи, враховані при складанні плану.

- Закон України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про попередження насильства в сім’ї».

- Положення про психологічну службу системи освіти України, затвердженого наказом Міністерства освіти України від 02.07.2009 №616.

- Конвенція ООН про права дитини;
- Етичний кодекс психолога            

Кабмін, МОН України
          Постанова Кабінету Міністрів України від 14.02.2017 № 88 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами»;
Розпорядження Кабінету Міністрів України від 04.09.2013 № 686-р "Про затвердження плану заходів з реалізації Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 р.
План заходів Міністерства освіти і науки щодо розвитку психологічної служби на період до 2017 року, затверджений наказом МОН України від 06.06.2013 року №1106;
          Постанова Кабінету Міністрів України від 15.10.2011 № 872 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» та Постанова КМУ від 09.08.2017 р. №588 «Про затвердження змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»;
Наказ Міністерства освіти і науки України від 08.08.2017 р. № 1127 «Про затвердження плану заходів Міністерства освіти і науки України щодо розвитку психологічної служби системи освіти України на період до 2020 року»;
− Наказ МОН № 405 від 8.04.2016 р. «Про затвердження плану заходів Міністерства освіти і науки щодо протидії торгівлі людьми на період до 2020 року»;
– Наказ МОН від 18.06.2013 № 794 «Про виконання плану заходів щодо інтеграції біженців та осіб, які потребують додаткового захисту, в українське суспільство на період до 2020 р.»

          Лист Міністерства освіти і науки України від 28.07.2017 р. № 1/9-414 «Про забезпеченість психологічної служби системи освіти України та пріоритетні напрями діяльності у 2017-2018 навчальному році»;
          Лист МОН України від 28.10.2014 р. №1/9-557 «Методичні рекомендації щодо взаємодії педагогічних працівників у навчальних закладах та взаємодії з іншими органами і службами щодо захисту прав дітей»;
− Лист МОН від 11.03.14 р. № 1/9-135 «Про надання психологічної допомоги учасникам навчально-виховного процесу»;
− Лист Українського НМЦ практичної психології і соціальної роботи від 24.02.2014 р. № 26 «Про посилення психологічної допомоги населенню»;
− Лист МОН молоді та спорту України від 02.01.2013 р. № 1/9–1 «Про визначення завдань працівників психологічної служби системи освіти в умовах інклюзивного навчання»;
          Лист МОН молоді та спорту України від 26.07.2012р. № 1/9-529 «Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання»;

ДОН Полтавської ОДА, ПОІППО ім. М.В. Остроградського
Розпорядження голови ОДА від 23.06.2015 р. № 313 «Про затвердження плану заходів на 2015 рік з реалізації Стратегії державної політики щодо наркотиків на період до 2020 року в області»;
− Рішення колегії Департаменту освіти і науки Полтавської облдержадміністрації від 23.06.2016 року, протокол № 2/3 «Про запровадження медіаосвіти у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів області»;
          Наказ Департаменту освіти і науки Полтавської ОДА від 04.05.2017 р. № 181 «Про організаційні заходи щодо здійснення експертизи психологічного та соціологічного інструментарію»;
          Наказ Департаменту освіти і науки  Полтавської ОДА від 19.01.2017 р.   № 13 «Про стан і заходи щодо попередження правопорушень, злочинності серед учнів навчальних закладів за 2016 рік»;
– Наказ ДОН від 20.03.2015 №104 «Про організацію виконання Плану заходів щодо виконання Рекомендацій парламентських слухань на тему: «Освіта, охорона здоров’я та соціальне забезпечення дітей з порушенням психофізичного розвитку: проблеми та шляхи їх вирішення».
− Наказ ДОН Полтавської ОДА від 05.03.2014 р. №75 «Про посилення профілактичної роботи серед учнів та учнівської молоді»;
Наказ ПОІППО від 11.02.2014 р. № 43 «Про виконання Плану заходів ПОІППО з реалізації стратегії захисту та інтеграції в українське суспільство ромської національної меншини в Полтавській області на період до 2020»;
Наказ ДОН від 14.10.2013 № 368 «Про затвердження Плану заходів щодо розвитку психологічної служби системи освіти Полтавської області на період до 2017 року»

Наказ Департаменту освіти і науки Полтавської ОДА від 12.09.2013 р.     №321 «Про приведення до єдиних вимог планування та ведення документації працівників психологічної служби»

   


Аналіз учнівського, педагогічного, батьківського контингенту, на який спрямовані заплановані заходи.
У  11 класів, де навчається 174  учня, з них:
Ø      1 клас –  16 учнів;
Ø      2 клас – 16 учнів;
Ø      3 клас – 19 учнів;
Ø      4 клас – 10 учнів;
Ø      5 клас – 18 учні;
Ø      6 клас – 18 учнів;
Ø      7 клас – 17 учнів;
Ø      8 клас – 15 учнів;
Ø      9 клас – 17 учнів;
Ø      10 клас – 14 учнів;
Ø      11 клас – 16 учнів.

З них:
- дітей з багатодітних  сімей – 49 чол.;
- з неповних сімей – 10 чол.;
- дітей одиноких матерів – 9;
- дітей-інвалідів –  3 чол.;
- дітей, які мають статус постраждалих від аварії на ЧАЕС – 1 чол.;
- дітей з малозабезпечених сімей – 3;
- діти-сироти – 1;
- на посиленому психолого-педагогічному супроводі – 1 учня 
- діти батьків учасників АТО – 5 чол. (),

Педпрацівників – 21.

З батьками плануються зустрічі на батьківських зборах та індивідуальні бесіди. Заплановані заходи практичного психолога спрямовані на вирішення проблем у навчанні, міжособистісних проблем, поширення психологічних знань серед батьків, формування у підлітків здорового способу життя та збереження репродуктивного здоров´я, підвищення психологічної культури педагогічних працівників, створення комфортного шкільного середовища для гармонійного особистісного розвитку учнів шляхом психологізації навчально-виховного процесу.

І. Аналітична частина
Обґрунтування запланованих видів робіт, прогноз розвитку ситуації на майбутнє

Виявлені проблеми, актуальні завдання, які потребують вирішення
Заходи, які мають бути проведені в 2019-2020 н.р. щодо вирішення даної проблеми
Прогноз ситуації на майбутнє
Інтеграція психологічних знань у навчально-виховний процес
- Організація психолого-педагогічних семінарів у школі (1-2 рази на рік). Розгляд на семінарах актуальних тем: «Психологічний аспект реформ у освіті», «Розвиток критичного мислення як протидія інформаційній війні», «Медіаграмотність – виклик часу», «Формування й розвиток честі та гідності юного громадянина України», «Булінг та кібербулінг. Як здійснювати профілактику та вчасно помітити проблему»,
- Популяризація серед населення психологічних знань  через виступи на радіо, статті в газеті, випуск буклетів, листівок, популяризацію корисних веб-посилань у соцмережах (постійно),
- Організація та проведення декади практичної психології та соціальної роботи в школі (лютий-березень 2017 року),
- Організація та проведення годин психолога в школі,
- Проведення просвітницької та розвивальної роботи з учнями,
- Упровадження навчальних, розвивальних та просвітницьких програм психологічного спрямування.

Підвищення психологічної компетентності адміністрації школи, учасників навчально-виховного процесу, громадськості, надання якісних психологічних послуг, обговорення питань психологічного забезпечення навчально-виховного процессу
Підвищення рівня методичного забезпечення діяльності психологічної служби
- Впровадження циклограм діяльності практичного психолога,
- Подання на експертизу методичних розробок та напрацювань.


Спрощення, стандартизація роботи практичного психолога
Підвищення якості роботи, самоосвіта
- Участь у роботі методичного об’єднання (3 рази на рік),
- Участь у роботі семінару працівників психологічної служби (3 рази на рік),
- Участь у інструктивно-методичних нарадах з актуальних питань (1-2 рази),
- Участь у обласних семінарах, майстер-класах, вебінарах,
- Курсова перепідготовка,
- Самоосвіта та самовдосконалення,
- Розробка та  впровадження системи моніторингів стану розвитку дітей, учнів, якості роботи педпрацівників тощо.

Опанування новими, техніками,  формами й методами роботи, розширення кругозору, здобуття нових знань, удосконалення фахових умінь
Психологічний супровід дітей групи ризику (в тому числі, за потреби, з числа внутрішньо переміщених осіб, родичів учасників АТО)

- Участь у інтервізійних, супервізійних, великих терапевтичних групах для працівників психологічної служби,
- Набуття знань та практичних умінь з актуальних тем сьогодення,
- Здійснення психодіагностичної та, на її основі, корекційної роботи з дітьми групи ризику,
- Надання допомоги учням на запит
Діти групи ризику знаходяться під постійним психологічним супроводом (знають, з яких питань можна звернутися по допомогу до психолога, отримують цю допомогу та підтримку), застосовується мульти-дисциплінарний підхід (підключаються можливості різних установ та організацій) для вирішення проблем учнів.
Психологічний супровід учасників навчально-виховного процесу в умовах військових дій на території України.
- Усвідомлення власного місця у вирішенні проблем навчального закладу, пов’язаних із військовими подіями в державі,
- Оновлення інформації про телефони довіри, гарячі лінії, інформування учас-ників НВП про допомогу, яку вони можуть отримати, звернувшись за даними номерами,
- Створення та розміщення у загальнодоступних місцях буклетів, листівок для різних категорій учасників НВП щодо переживання посттравматичних стресових ситуацій, психологічної протидії тероризму,
- Організація та проведення психолого-педагогічних семінарів, годин психолога, батьківських зборів на актуальні теми, пов’язані з військовими діями на території України.
Надання необхідної психологічної, допомоги й підтримки учасникам навчально-виховного процесу в умовах військових дій на території України
Психологічний супровід підготовки учнів до професійного самовизначення
- Формування в учнів ставлення до себе як суб’єкта майбутньої професійної діяльності,
- Проведення профдіагностики та профінформаційних заходів,
- Організація співпраці з РЦЗ
Учні роблять свідомий вибір майбутньої професії на основі даних психодіагностики та здобутої на профорієнтаційних заходах інформації
Набуття досвіду з питань протидії інформаційній війні та участі психолога в формуванні честі та гідності юної особистості
- Відвідання семінарів, майстер-класів на обласному та всеукраїнському рівні з питань протидії інформаційній війні, формування честі та гідності юної особистості,
- Розробка просвітницьких та корекційно-розвивальних програм з даної тематики,
- Організація годин психолога в класах з питань: «Де і як навчитися медіаграмотності», «Критичне мислення – ознака сучасної людини», «Психологічна підготовка учасників НВП в умовах загрози чи вчинення терористичного акту», «Честь і гідність особистості. Як почуватися гідно. Як себе захистити», «Що означає бути патріотом», «Самовизначення та самоідентифікація як ознака зрілості  особистості», «Як обрати профіль навчання / здійснити професійний вибір», «Як ефективно підготуватися до ЗНО», «Як боротися зі стресом під час іспитів і ЗНО» тощо.

Напрацювання матеріалів з питань протидії інформаційній війні, розвитку критичного мислення засобами медіаосвіти, інформаційної грамотності, формування честі та гідності громадянина України, його самоусвідомлення та самовизначення тощо
Взаємодія між працівниками психологічної служби системи освіти та працівниками інших органів і служб у справах дітей.
- Здійснення спільного супроводу сімей та дітей пільгових категорій з РДА, РЦСССДМ, службою у справах дітей, КМСН, УПСЗН, ЦРЛ тощо,

Забезпечення ефективної взаємодії між працівниками психологічної служби системи освіти та працівниками інших органів і служб у справах дітей.

             Підвищення кваліфікації та атестація працівника, участь у атестації педагогічних працівників закладу освіти
 ПП має бути включений до складу атестаційної комісії закладу.

Аналіз виконання плану роботи за попередній навчальний рік
Заплановані заходи в основному виконано.

ІІ. Цілепокладаюча частина
Машівський районний методичний кабінет працює над науково-методичною проблемою: “Підвищення якості навчально-виховного процесу та формування здоров’язбережувального середовища через використання інноваційних форм організації професійної діяльності вчителя»” (2015-2020 рр.).
Психологічна служба  району працює над проблемою «Здійснення ефективного соціально-психологічного супроводу навчально-виховного процесу в умовах формування здоров’язбережувального середовища в загальноосвітніх навчальних закладах району».

Проблема навчального  закладу: «Впровадження інноваційних педтехнологій в навчальний процес. Організація науково-дослідницької та пошукової роботи».


Основна мета роботи соціально-психологічної служби школи - створення  сприятливих  умов  для  особистісного  розвитку  учня (фізичного,  соціального,  духовно-морального,  інтелектуального),  надання йому  комплексної  соціальної,  психолого-педагогічної  допомоги  у саморозвитку та самореалізації в процесі навчання, соціального становлення.

Мета діяльності практичного психолога:
-          створення умов для адекватного розвитку комунікативних здібностей особистості в умовах шкільного навчання, збереження і зміцнення фізичного і психологічного здоров’я дітей і вчителів;
-          психологічний супровід науково-методичного забезпечення начально-виховного процесу;
-          психологічна допомога всім суб’єктам освітнього процесу;
-          психологічна просвіта батьків, учнів, вчителів;
-          розв’язання проблем, які з’являються в процесі навчання і виховання.
Завдання:
1.   Психологічний  супровід  навчально-виховного процесу навчального  закладу.
2.   Оновлення  бази  даних  різних  категорій  учнів.
3.   Вивчення  психологічної адаптації  учнів  1-го, 5-го, 10-го  класів  та  новоприбулих  учнів.
4.   Вивчення індивідуальних особливостей дітей  з метою виявлення обдарованих  учнів та забезпечення їм індивідуального  підходу  в  навчально-виховному  процесі.
5.   Робота  з  дітьми  із  особливими потребами, з агресивними, гіперактивними, замкненими дітьми,  робота  з  дітьми  групи  «ризику».
6.   Забезпечення  психологічної  підтримки педагогічному  колективу.
7.   Психологічна  просвіта  серед  учнів,  батьків  та  педагогічних  працівників.
8.   Надання  консультативно-психологічної  допомоги  всім  учасникам  навчально-виховного  процесу.  


Очікувані результати:

·         Покращення психологічного клімату в колективі учителів, учнів.
·         Адаптація учнів до школи та до нових умов навчання.
·         Підвищення рівня психологічних знань учителів, учнів, батьків.
·         Засвоєння учнями знань та вироблення умінь ефективно вирішувати проблемні та конфліктні ситуації.
·         Підвищення в учнів умінь протидіяти насиллю та уникати ситуацій ризику.
·         Збільшення кількості учнів, які зроблять вибір на користь ЗСЖ.
·          Усвідомлений та зважений вибір випускниками  свого подальшого професійного вибору.
·         Покращення емоційно-вольової сфери учнів з ООП, їх ефективна соціалізація у класному колективі тощо.
   


ІІІ. Змістова частина



№ з\п
Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу  закладу освіти
Термін проведення
Де і з ким проводиться

1. Діагностика


1.
Діагностика готовності дітей 1-го класу до навчання в школі

Вересень
Учні 1-го класу
2.
Адаптація і мотивація п’ятикласників до умов навчання в школі (методика Ануфрієва).

Вересень
Учні 5-го класу
3.
Анкета для оцінювання рівня шкільної мотивації в адаптації Н. Лусканової.

Вересень
Учні 1-го класу
4.
Вивчення особистої адаптованості учнів (А. Фурман).

Вересень, жовтень
Учні 10-го класу
5.
Соціометрія (О. Киричук, Ю. Гільбух).

Жовтень
Учні 4-го класу
6.
Діагностика рівня шкільної тривожності (методика Філіпса).

Жовтень, листопад
Учні 5-го класу
7.
Діагностика пізнавальних процесів (тест короткочасної пам’яті та умовиводів).

Листопад
Учні 2-го класу
8.
Діагностика самооцінки учнів.

Листопад
Учні 3, 4 класу
9.
Діагностика пізнавальних процесів (тест «Запам’ятай 10 слів»).

Листопад, грудень
Учні 3-го класу
10.
Діагностика пізнавальних процесів (тест «Запам’ятай 10 слів»).

Грудень
Учні 4-го класу
11.
Вивчення професійних інтересів учнів (ДДО Є. Клімова).

Грудень
Учні 9-го класу
12.
Тест професійної спрямованості особистості (Д. Голланда).

Грудень
Учні 11-го класу
13.
Вивчення професійних інтересів учнів (ДДО Є. Клімова).

Січень
Учні 9-го класу
14.
Тест професійної спрямованості особистості (Д. Голланда).

Січень
Учні 11-го класу
15.
Діагностика (повторно) рівня шкільної тривожності.

Лютий
Учні 5-го класу
16.
Оцінка схильності особистості до конфліктної поведінки (методика К.Томаса, адаптований варіант Н. Гришиної).

Лютий
Учні 7-9 класів
17.
Методика «Будиночок».

Лютий
Учні 1-го класу
18.
Тест «Дізнайся про себе».

Лютий, барезень
Учні 8-го класу
19.
Методика дослідження характеру особистості.

Березень
Учні 6-го класу
20.
Дослідження типу темпераменту (методика Айзенка).

Березень, квітень
Учні ліцею (за потреби)
21.
Тест на вивчення рівня самооцінки.

Квітень
Учні 8-го класу
22.
Тест на вивчення рівня самооцінки.

Квітень
Учні 9-го класу
23.
Діагностика готовності учнів до навчання у 5-му класі.

Травень
Учні 4-го класу
24.
Тест «Вивчення рівня пізнавальної активності учнів» (Б. Пашнєв).

Травень
Учні 5-11 класів
25.
Вивчення творчих здібностей та обдарованості учнів школи.

Протягом року
Учні 5-11 класів
26.
Первинна діагностика «групи ризику».

Протягом року, за запитом
Учні ліцею
27.
Психодіагностичне обстеження учнів по запиту самих учнів, батьків, вчителів з метою визначення відповідності їх розвитку віковим нормам або у зв’язку з виникненням проблемної ситуації.
Протягом року, за запитом
Учні ліцею, батьки, вчителі

2. Профілактика 


1.
Оновлення інформації у куточку психолога
Протягом року
Практичний психолог
2.
Виготовлення та розповсюдження буклетів профілактичного характеру серед учнів ліцею, батьків, вчителів.
Протягом року
Практичний психолог
3.
Розроблення розвиваючих програм
Протягом року
Практичний психолог
4.
Проведення розвиваючих занять
Протягом року
Практичний психолог

3. Корекція


1.
Проведення занять адаптації новоприбулих учнів на тему «Один «новенький» на весь клас».

Протягом року
Новоприбулі учні
2.
Проведення з першокласниками розвивального заняття на тему: «Перший крок».

Вересень
Учні 1-го класу
3.
Проведення розвивального заняття на тему «Уміння дружити».

Вересень
Учні 2, 3, 4 класів
4.
Проведення заняття на тему: «Адаптація до шкільного навчання». Казкотерапія.

Жовтень
Учні 1-го класу
5.
Проведення тренінгового заняття на тему: «Здоровий спосіб життя – запорука успіху».

Жовтень
Учні школи
6.
Проведення розвивального заняття на тему: «Жити у чистоті».

Листопад
Учні 2, 3, 4 класів
7.
Проведення заняття  на тему: «Наш клас - найдружніший».

Листопад
Учні 5-го класу
8.
Заняття з профілактики ранніх статевих стосунків, ВІЛ/СНІДу на тему «Життя, в якому є ВІЛ» для учнів 9-11 класу.

Грудень
Учні 9-11 класів
9.
Проведення розвивального заняття на тему: «Насильство та жорстоке поводження у дітей».

Лютий
Учні ліцею
10.
Проведення розвивального заняття на тему: «Запобігання насильству. Торгівля людьми».

Лютий
Учні 9, 10, 11 класів
11.
Проведення розвивального заняття на тему: «Пізнай себе».

Березень
Учні 6-8 класів
12.
Проведення заняття з підлітками на тему: «Ми обираємо здоров’я».

Березень
Учні ліцею
13.
Заняття з елементами тренінгу для 6-7 класів «Шкідливі звички та їх наслідки».

Квітень
Учні 6, 7 класів
14.
Проведення розвивального заняття на тему «Формування культури поведінки».

Квітень
Учні 1-4 к4ласів
15.
Психологічний супровід старшокласників. Підготовка до ЗНО.

Травень
Учні 11-го класу
16.
Профорієнтаційне заняття з елементами тренінгу для старшокласників «Моє яскраве майбутнє».
Травень
Учні 9-го класу
17.
Державні підсумкова атестація. Психологічний супровід учнів 4-х класів.
Травень
Учні 4-го класу
18.
Профілактика делінквентної поведінки серед учнів школи у системі виховних годин.
Протягом року
Учні ліцею
19.
Індивідуальні і (чи) групові заняття по корекції окремих сторін психіки і розвиток особистості в цілому.
Протягом року, за запитом
Учні ліцею
20.
Проведення психологічних практикумів для вчителів. Знайомство з елементами діагностики.
Протягом року, по запиту
Вчителі школи

4. Організаційно – методична робота. Самоосвіта.


1.
Складання плану на 2019-2020 навчальний рік.

Серпень
Практичний психолог
2.
Складання плану на кожен місяць 2019-2020 навчального року.
Серпень
Практичний психолог
3.
Складання звіту за І семестр.

Січень
Практичний психолог
4.
Складання звіту за ІІ семестр.

Травень
Практичний психолог
5.
Підготовка до тренінгових занять з учнями школи, педагогами.
Вересень - травень
Практичний психолог
6.
Підготовка до виступів на батьківських зборах, нарадах.
Вересень – травень
Практичний психолог
7.
Підготовка до занять з учнями.

Вересень – травень
Практичний психолог
8.
Робота в бібліотеці.

Вересень – травень
Практичний психолог
9.
Участь в нарадах, семінарах.
Вересень - травень
Практичний психолог

5. Консультування


1.
Проведення групових та індивідуальних консультацій педагогів 1-го класу: розробка психолого-педагогічних програм допомоги школярам, які мають проблеми у навчанні, поведінці і психічному самопочутті (за потребою).

Протягом року
Учні 1-го класу
2.
Проведення індивідуальних та групових консультацій із школярами та батьками (за потребою).

Протягом року
Учні ліцею, батьки
3.
Проведення індивідуальних та групових  консультацій школярів, батьків, вчителів, які працюють у 2-х класах.

Протягом року
Учні 2-го класу, батьки, вчителі
4.
Проведення індивідуальних та групових  консультацій школярів, батьків, вчителів, які працюють у 3-х класах.

Протягом року
Учні 3-го класу, батьки, вчителі
5.
Проведення індивідуальних та групових  консультацій школярів, батьків, вчителів, які працюють у 4-х класах.

Протягом року
Учні 4-го класу, батьки вчителі
6.
Проведення індивідуальних та групових  консультацій педагогів 5-х класів.

Протягом року
Учні 5 класу
7.
Надання рекомендацій щодо розробки психолого-педагогічних програм допомоги школярам, які мають проблеми у навчанні, поведінці і психічному самопочутті (за потребою).

Протягом року
Учні ліцею
8.
Проведення індивідуальних та групових консультацій із школярами та батьками (за потребою).
Протягом року
Учні ліцею та батьки
9.
Проведення індивідуальних та групових  консультацій школярів, батьків, педагогів, які працюють у 6-х класах.
Протягом року
Учні 6-го класу, батьки, вчителі
10.
Проведення індивідуальних та групових  консультацій школярів, батьків, вчителів, які працюють у 7-х класах.
Протягом року
Учні 7-го класу, батьки, вителі
11.
Проведення індивідуальних та групових  консультацій школярів, батьків, вчителів, які працюють у 8-х класах.
Протягом року
Учні 8-го класу, батьки, вителі
12.
Проведення індивідуальних та групових  консультацій школярів, батьків, вчителів, які працюють у 9-х класах.
Протягом року
Учні 9-го класу
13.
Проведення індивідуальних та групових  консультацій школярів, батьків, вчителів, які працюють у 10-х класах.
Протягом року
Учні 10-го класу
14.
Проведення індивідуальних та групових  консультацій школярів, батьків, вчителів, які працюють у 11-х класах.
Протягом року
Учні 11-го класу
15.
Проведення індивідуальних та групових  консультацій батьків, вчителів та учнів старшої школи.
Протягом року
Учні старшої школи, батьки, вчителі
16.
Проведення індивідуальних та групових  консультацій учнів, батьків, вчителів.

Протягом року
Учні школи, батьки,  вчителі
17.
Консультація учнів, батьків, вчителів за графіком.

Протягом року, за запитом
Учні школи, батьки, вчителі
18.
Консультування адміністрації з психологічних аспектів поточних проблем шкільного життя.
Протягом року, за запитом
Адміністрація школи

6. Навчальна діяльність.


-
-
-
-

7. Просвіта


7.1.
Розробка рекомендацій батькам та вчителям молодших школярів для покращення адаптаційного періоду.
Вересень
батьки,вчителі
7.2.
Виступ на тему: «Профілактика шкідливих звичок серед учасників навчально-виховного процесу».
Жовтень
Учні ліцею
7.3.
Розробка рекомендацій батькам та вчителям на тему: «Психологічні аспекти адаптації дітей 5-го класу».
Жовтень
батьки,вчителі
7.4.
Проведення круглого столу на тему: «Закон і ми».
Листопад
Учні 7-8 класу
7.5.
Виступ на виховних годинах на  тему: «Профілактика ВІЛ/СНІДу серед молоді. Сучасна молодь України».
Грудень
Учні 7-11 класів
7.6.
Розробка пам’ятки для батьків та вчителі на тему «Вплив телебачення та Інтернету на молодь».
Грудень
Батьки, вчителі
7.7.
Виступ на тему: «Профілактика шкідливих звичок серед учасників навчально-виховного процесу. Репродуктивне здоров’я нації».
Лютий
Учні ліцею
7.8.
Виступ на тему «Обдаровані діти. Психологічні проблеми розвитку, навчання і виховання».
Лютий
Вчителі ліцею
7.9.
Виступ на тему: «Насильство та жорстокість в учнівському колективі».
Березень
Учні ліцею
7.10.
Розробка пам’ятки для вчителів школи на тему: «Насильство над дітьми».
Березень
Вчителі ліцею
7.11.
Виступ на тему «Вплив медіа середовища на формування дитини».
Квітень
Батьки, учителі
7.12.
Розробка пам’ятки для батьків та вчителів школи на тему: «Майбутні першокласники».
Травень
Батьки, вчителі
7.13.
Проведення психологічної години на тему: «Модель підготовки компетентного випускника».
Травень
Учні 9,11 класів

8. Інше


1.
Відвідування дитини вдома.

Протягом року, по запиту

місце проживання дитини

2.
Відвідування батьків за місцем проживання.
Протягом року, по запиту

місце проживання батьків

3.
Вирішення питань із місцевими органами виконавчої влади.
Протягом року
місцеві органи виконавчої влади

*Перспективний план роботи практичного психолога обов'язково погоджується  з директором/методистом центру∕кабінету/лабораторії психологічної служби


Немає коментарів:

Дописати коментар