неділя, 16 вересня 2018 р.

Протокол включеного спостереження (форма для заповнення)


ПРОТОКОЛ*
включеного спостереження
_________________________
(назва закладу освіти)
Дата:                         
Клас/група:                                    
Прізвище, ім'я,  по батькові  вчителя/вихователя:
                                                                                                                         
Тема уроку/заняття/заходу:
                                                                                                                         
Мета відвідування уроку/заняття/заходу:
                                                                                                                                                                                                                                                   
Зміст проведеної роботи:
рівень активності, працездатності на уроці/занятті/заході:
                                                                                                                          ;
особливості уваги здобувачів освіти: зосередженість, розподіл, переключення:                                                                                                                                                                                                                                             ;
співвідношення репродуктивної та творчої діяльності:                                                                                                                                                          ;
рівень самоорганізації:                                                                                                                                                                                                                        ;
пізнавальні процеси, які домінують: пам'ять, мислення, уява:                                                                                                                                                ;
види пам'яті, які домінують: образна, логічна, емоційна, механічна:                                                                                                                                              ;
форми запам'ятовування: логічна обробка, кількаразове повторювання, асоціації, мнемотехніка, закріплення, використання декількох форм:                                                                                                                                          ;
форми мислення: порівняння, зіставлення, аналіз, синтез, класифікація, систематизація, генералізація:                                                                                                                                                                                                 ;
мовлення: розвиток емоційності, виразності, навичок усної розповіді, володіння термінологією, наявність слів-паразитів:                                                                                                                                                                                           ;
психологічний клімат уроку/заняття/заходу:                                                                                                                                                                           ;
основні емоції на уроці/занятті/заході:                                                                                                                                                                                     ;
взаємини здобувачів освіти на уроці/занятті/заході:                                                                                                                                                                         ;
емоційне ставлення до навчання:                                                                                                                                                                                              ;
ставлення до вчителя/вихователя:                                                                                                                                                                                                       .
Висновки та рекомендації:
                                                                                                                                                                                                                                                   
                                                                                                                         


Практичний психолог
                                                                                                                                                                                                           
            (прізвище, ініціали)                                                                                                                            (підпис)



















* Протокол включеного спостереження ведеться за потреби

Немає коментарів:

Дописати коментар