середа, 20 грудня 2017 р.

Правила, яких має дотримуватися вчитель щодо невстигаючих учнів.

Рекомендації вчителям
Правила, яких має дотримуватися вчитель щодо невстигаючих учнів
·      Не ставте невстигаючого учня в несподівану ситуацію «запи­тання — відповідь»; дайте учневі можливість підготуватися та обмір­кувати відповідь.
·      Бажано, щоб учень відповідав не усно, а письмово.
·      Засвоєння великого за обсягом, різноманітного складного матеріалу не давайте відраду; розділіть його на окремі інформацій­ні шматки і подавайте поступово, в міру засвоєння.
·      Не примушуйте невстигаючих учнів відповідати новий, тіль­ки-но засвоєний на уроці матеріал; відкладіть опитування на нас­тупний урок, дайте учневі можливість опрацювати його вдома.
·      Шляхом правильної тактики опитувань і заохочень (не лише оцінкою, а й зауваженнями типу «відмінно», «молодець», «розумни­ця» тощо) формуйте в учня впевненість у власних силах, у своїх знаннях, у можливості вчитися; ця впевненість допоможе учневі в екстремальних, стресових ситуаціях іспитів, контрольних, олімпіад тощо.
·      Тактовно оцінюйте невдачі учня, адже він сам дуже болісно їх сприймає.
·      Під час підготовки відповіді давайте час для перевірки та виправлення написаного.
·      Якомога менше відволікайте учня, його увагу, створюйте спокійну, а не неврозну обстановку.



Немає коментарів:

Дописати коментар