Рекомендації вчителям
Правила, яких має дотримуватися вчитель щодо
невстигаючих учнів
· Не ставте невстигаючого учня в несподівану ситуацію
«запитання — відповідь»; дайте учневі можливість підготуватися та обміркувати
відповідь.
· Бажано, щоб учень відповідав не усно, а письмово.
· Засвоєння великого за обсягом, різноманітного
складного матеріалу не давайте відраду; розділіть його на окремі інформаційні
шматки і подавайте поступово, в міру засвоєння.
· Не примушуйте невстигаючих учнів відповідати новий,
тільки-но засвоєний на уроці матеріал; відкладіть опитування на наступний
урок, дайте учневі можливість опрацювати його вдома.
· Шляхом правильної тактики опитувань і заохочень (не
лише оцінкою, а й зауваженнями типу «відмінно», «молодець», «розумниця» тощо) формуйте
в учня впевненість у власних силах, у своїх знаннях, у можливості вчитися; ця
впевненість допоможе учневі в екстремальних, стресових ситуаціях іспитів,
контрольних, олімпіад тощо.
· Тактовно оцінюйте невдачі учня, адже він сам дуже
болісно їх сприймає.
· Під час підготовки відповіді давайте час для перевірки
та виправлення написаного.
· Якомога менше відволікайте учня, його увагу, створюйте
спокійну, а не неврозну обстановку.
Немає коментарів:
Дописати коментар