середа, 30 серпня 2017 р.

План роботи практичного психолога на 2016-2017 н.р.

ПОГОДЖЕНО:
Методист РМК, що відповідає за
психологічну службу  
______________Н.В. Мирошниченко
ЗАТВЕРДЖЕНО:
Директор
Новотагамлицького НВК «ЗНЗ-ДНЗ»
________________Т.В.Ландар











План роботи
практичного психолога
Новотагамлицького НВК «ЗНЗ-ДНЗ»
Шепітко Тетяни Володимирівни
на 2016-2017 н.р.














І. Аналітична частина
1.1. Склад психологічної служби школи.
Психологічну службу Новотагамлицького НВК «ЗНЗ-ДНЗ» складає практичний психолог школи Шепітко Т.В. (0,25 ст) та практичний психолог ДНЗ Лубенець Т.О. (0,5 ст.)
Освітній і кваліфікаційний рівень:
- практичного психолога Лубенець Т.О. – вища фахова освіта, спеціаліст,
- практичного психолога Шепітко Т.В. – вища фахова освіта, спеціаліст.

1.2. Нормативно-правові документи, враховані при складанні плану.

                  Закон України «Про освіту» (Стаття 22.Соціально-педагогічний патронаж у системі освіти).

Положення про психологічну службу системи освіти України, затвердженого наказом Міністерства освіти України від 02.07.2009 №616.
МОН України
План заходів Міністерства освіти і науки щодо розвитку психологічної служби на період до 2017 року, затверджений наказом МОН України від 06.06.2013 року №1106;
− Наказ МОН № 405 від 8.04.2016 р. «Про затвердження плану заходів Міністерства освіти і науки щодо протидії торгівлі людьми на період до 2020 року»;
– Розпорядження Кабінету Міністрів України від 04.09.2013 № 686-р "Про затвердження плану заходів з реалізації Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 р.
−  Лист МОН молоді та спорту України від 26.07.2012р. № 1/9-529 «Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання»;
− Лист МОН молоді та спорту України від 02.01.2013 р. № 1/9–1 «Про визначення завдань працівників психологічної служби системи освіти в умовах інклюзивного навчання»;
− Лист Українського НМЦ практичної психології і соціальної роботи від 24.02.2014 р. № 26 «Про посилення психологічної допомоги населенню»;
− Лист МОН від 11.03.14 р. № 1/9-135 «Про надання психологічної допомоги учасникам навчально-виховного процесу»;
−  Лист МОН України від 28.10.2014 р. №1/9-557 «Методичні рекомендації щодо взаємодії педагогічних працівників у навчальних закладах та взаємодії з іншими органами і службами щодо захисту прав дітей»;
−  Лист МОН України від 12.07.2016 р. № 1/9-364 «Про організаційно-методичні засади забезпечення навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми загальноосвітніх навчальних закладів у 2016-2017 н.р.»;
− Лист МОН України від 20.07.2016 р. «Про забезпечення навчальних закладів практичними психологами і соціальними педагогами та організацію у 2016-2017 н. р. належного психологічного супроводу учасників навчально-виховного процесу»;
ДОН Полтавської ОДА, ПОІППО ім. М.В. Остроградського
Розпорядження голови ОДА від 23.06.2015 р. № 313 «Про затвердження плану заходів на 2015 рік з реалізації Стратегії державної політики щодо наркотиків на період до 2020 року в області»;
Розпорядження голови ОДА від 09.06.2016 № 250 «Про затвердження обласного плану заходів із виконання в 2016 році Загальнодержавної програми «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини» на період до 2016 року»;
− Рішення колегії Департаменту освіти і науки Полтавської облдержадміністрації від 23.06.2016 року, протокол № 2/3 «Про запровадження медіаосвіти у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів області»;
– Наказ МОН від 18.06.2013 № 794 "Про виконання плану заходів щодо інтеграції біженців та осіб, які потребують додаткового захисту, в українське суспільство на період до 2020 р."
– Наказ ДОН від 14.10.2013 № 368 "Про затвердження Плану заходів щодо розвитку психологічної служби системи освіти Полтавської області на період до 2017 року"
−  Наказ ДОН від 22.03.2013 р. № 111 «Про організаційні заходи щодо здійснення експертизи психологічного та соціологічного інструментарію»;
Наказ ПОІППО від 11.02.2014 р. № 43 «Про виконання Плану заходів ПОІППО з реалізації стратегії захисту та інтеграції в українське суспільство ромської національної меншини в Полтавській області на період до 2020»;
Наказ ДОН Полтавської ОДА від 05.03.2014 р. №75 «Про посилення профілактичної роботи серед учнів та учнівської молоді»;
– Наказ ДОН від 20.03.2015 №104 «Про організацію виконання Плану заходів щодо виконання Рекомендацій парламентських слухань на тему: «Освіта, охорона здоров’я та соціальне забезпечення дітей з порушенням психофізичного розвитку: проблеми та шляхи їх вирішення».

1.3.         Аналіз учнівського, педагогічного, батьківського контингенту, на який спрямовані заплановані заходи.
У Новотагамлицькому НВК «ЗНЗ-ДНЗ» 11 класів, де навчається 89 учня, з них:
Ø     1 клас – 10 учнів;
Ø     2 клас – 9 учнів;
Ø     3 клас – 9 учнів;
Ø     4 клас – 9 учнів;
Ø     5 клас – 4 учні;
Ø     6 клас – 5 учнів;
Ø     7 клас – 6 учнів;
Ø     8 клас – 6 учнів;
Ø     9 клас – 10 учнів;
Ø     10 клас – 8 учнів;
Ø     11 клас – 11 учнів.

З них:
- дітей з багатодітних  сімей – 29 чол.;
- з неповних сімей – 7 чол.;
- дітей одиноких матерів – 5,
- дітей-інвалідів – 2 чол.;
- дітей, які мають статус постраждалих від аварії на ЧАЕС – 1 чол.;
- дітей з малозабезпечених сімей – 1;
- діти-сироти – 2;
- на посиленому психолого-педагогічному супроводі – 2 учня (Сидоренко Д.С. – 6кл., Боровіченко С.В. – 10кл.);
- на обліку у кримінальній міліції 1чол.;
- діти батьків учасників АТО – 2 чол. (Сидоренко Д.С., Краснопер Т.В.),
- діти, що були переміщені з інших регіонів України  – 1 (Ярошенко Д.С.).

Педпрацівників – 21.

З батьками плануються зустрічі на батьківських зборах та індивідуальні бесіди. Заплановані заходи практичного психолога спрямовані на вирішення проблем у навчанні, міжособистісних проблем, поширення психологічних знань серед батьків, формування у підлітків здорового способу життя та збереження репродуктивного здоров´я, підвищення психологічної культури педагогічних працівників, створення комфортного шкільного середовища для гармонійного особистісного розвитку учнів шляхом психологізації навчально-виховного процесу.

1.4.         Обґрунтування запланованих видів робіт, прогноз розвитку ситуації на майбутнє

Виявлені проблеми, актуальні завдання, які потребують вирішення
Заходи, які мають бути проведені в 2016-2017 н.р. щодо вирішення даної проблеми
Прогноз ситуації на майбутнє
Інтеграція психологічних знань у навчально-виховний процес
- Організація психолого-педагогічних семінарів у школі (1-2 рази на рік). Розгляд на семінарах актуальних тем: «Психологічний аспект реформ у освіті», «Розвиток критичного мислення як протидія інформаційній війні», «Медіаграмотність – виклик часу», «Формування й розвиток честі та гідності юного громадянина України», «Булінг та кібербулінг. Як здійснювати профілактику та вчасно помітити проблему»,
- Популяризація серед населення психологічних знань  через виступи на радіо, статті в газеті, випуск буклетів, листівок, популяризацію корисних веб-посилань у соцмережах (постійно),
- Організація та проведення декади практичної психології та соціальної роботи в школі (лютий-березень 2017 року),
- Організація та проведення годин психолога в школі,
- Проведення просвітницької та розвивальної роботи з учнями,
- Упровадження навчальних, розвивальних та просвітницьких програм психологічного спрямування.

Підвищення психологічної компетентності адміністрації школи, учасників навчально-виховного процесу, громадськості, надання якісних психологічних послуг, обговорення питань психологічного забезпечення навчально-виховного процесу
Підвищення рівня методичного забезпечення діяльності психологічної служби
- Впровадження циклограм діяльності практичного психолога,
- Подання на експертизу методичних розробок та напрацювань.


Спрощення, стандартизація роботи практичного психолога
Підвищення якості роботи, самоосвіта
- Участь у роботі методичного об’єднання (3 рази на рік),
- Участь у роботі семінару працівників психологічної служби (3 рази на рік),
- Участь у інструктивно-методичних нарадах з актуальних питань (1-2 рази),
- Участь у обласних семінарах, майстер-класах, вебінарах,
- Курсова перепідготовка,
- Самоосвіта та самовдосконалення,
- Розробка та  впровадження системи моніторингів стану розвитку дітей, учнів, якості роботи педпрацівників тощо.

Опанування новими, техніками,  формами й методами роботи, розширення кругозору, здобуття нових знань, удосконалення фахових умінь
Психологічний супровід дітей групи ризику (в тому числі, за потреби, з числа внутрішньо переміщених осіб, родичів учасників АТО)

- Участь у інтервізійних, супервізійних, великих терапевтичних групах для працівників психологічної служби,
- Набуття знань та практичних умінь з актуальних тем сьогодення,
- Здійснення психодіагностичної та, на її основі, корекційної роботи з дітьми групи ризику,
- Надання допомоги учням на запит
Діти групи ризику знаходяться під постійним психологічним супроводом (знають, з яких питань можна звернутися по допомогу до психолога, отримують цю допомогу та підтримку), застосовується мульти-дисциплінарний підхід (підключаються можливості різних установ та організацій) для вирішення проблем учнів.
Психологічний супровід учасників навчально-виховного процесу в умовах військових дій на території України.
- Усвідомлення власного місця у вирішенні проблем навчального закладу, пов’язаних із військовими подіями в державі,
- Оновлення інформації про телефони довіри, гарячі лінії, інформування учас-ників НВП про допомогу, яку вони можуть отримати, звернувшись за даними номерами,
- Створення та розміщення у загальнодоступних місцях буклетів, листівок для різних категорій учасників НВП щодо переживання посттравматичних стресових ситуацій, психологічної протидії тероризму,
- Організація та проведення психолого-педагогічних семінарів, годин психолога, батьківських зборів на актуальні теми, пов’язані з військовими діями на території України.
Надання необхідної психологічної, допомоги й підтримки учасникам навчально-виховного процесу в умовах військових дій на території України
Психологічний супровід підготовки учнів до професійного самовизначення
- Формування в учнів ставлення до себе як суб’єкта майбутньої професійної діяльності,
- Проведення профдіагностики та профінформаційних заходів,
- Організація співпраці з РЦЗ
Учні роблять свідомий вибір майбутньої професії на основі даних психодіагностики та здобутої на профорієнтаційних заходах інформації
Набуття досвіду з питань протидії інформаційній війні та участі психолога в формуванні честі та гідності юної особистості
- Відвідання семінарів, майстер-класів на обласному та всеукраїнському рівні з питань протидії інформаційній війні, формування честі та гідності юної особистості,
- Розробка просвітницьких та корекційно-розвивальних програм з даної тематики,
- Організація годин психолога в класах з питань: «Де і як навчитися медіаграмотності», «Критичне мислення – ознака сучасної людини», «Психологічна підготовка учасників НВП в умовах загрози чи вчинення терористичного акту», «Честь і гідність особистості. Як почуватися гідно. Як себе захистити», «Що означає бути патріотом», «Самовизначення та самоідентифікація як ознака зрілості особистості», «Як обрати профіль навчання / здійснити професійний вибір», «Як ефективно підготуватися до ЗНО», «Як боротися зі стресом під час іспитів і ЗНО» тощо.

Напрацювання матеріалів з питань протидії інформаційній війні, розвитку критичного мислення засобами медіаосвіти, інформаційної грамотності, формування честі та гідності громадянина України, його самоусвідомлення та самовизначення тощо
Взаємодія між працівниками психологічної служби системи освіти та працівниками інших органів і служб у справах дітей.
- Здійснення спільного супроводу сімей та дітей пільгових категорій з РДА, РЦСССДМ, службою у справах дітей, КМСН, УПСЗН, ЦРЛ тощо,

Забезпечення ефективної взаємодії між працівниками психологічної служби системи освіти та працівниками інших органів і служб у справах дітей.

         1.5. Підвищення кваліфікації та атестація працівника, участь у атестації педагогічних працівників закладу освіти
Практичний психолог Шепітко Т.В. буде атестуватися в 2018 році. ПП має бути включений до складу атестаційної комісії закладу.

1.6.         Аналіз виконання плану роботи за попередній навчальний рік
Заплановані заходи в основному виконано.

ІІ. Цілепокладаюча частина
            Машівський районний методичний кабінет працює над науково-методичною проблемою: “Підвищення якості навчально-виховного процесу та формування здоров’язбережувального середовища через використання інноваційних форм організації професійної діяльності вчителя»” (2015-2020 рр.).
Психологічна служба Машівського району працює над проблемою «Здійснення ефективного соціально-психологічного супроводу навчально-виховного процесу в умовах формування здоров’язбережувального середовища в загальноосвітніх навчальних закладах району».

Проблема навчального  закладу: «Активне застосування інформаційних технологій. Комп’ютера в професійній діяльності як засіб пізнання і розвитку особистості».


Основна мета роботи соціально-психологічної служби школи - створення  сприятливих  умов  для  особистісного  розвитку  учня (фізичного,  соціального,  духовно-морального,  інтелектуального),  надання йому  комплексної  соціальної,  психолого-педагогічної  допомоги  у саморозвитку та самореалізації в процесі навчання, соціального становлення.

Мета діяльності практичного психолога:
-         створення умов для адекватного розвитку комунікативних здібностей особистості в умовах шкільного навчання, збереження і зміцнення фізичного і психологічного здоров’я дітей і вчителів;
-         психологічний супровід науково-методичного забезпечення начально-виховного процесу;
-         психологічна допомога всім суб’єктам освітнього процесу;
-         психологічна просвіта батьків, учнів, вчителів;
-         розв’язання проблем, які з’являються в процесі навчання і виховання.
Завдання:
1.  Психологічний  супровід  навчально-виховного процесу навчального  закладу.
2.  Оновлення  бази  даних  різних  категорій  учнів.
3.  Вивчення  психологічної адаптації  учнів  1-го, 5-го, 10-го  класів  та  новоприбулих  учнів.
4.  Вивчення індивідуальних особливостей дітей  з метою виявлення обдарованих  учнів та забезпечення їм індивідуального  підходу  в  навчально-виховному  процесі.
5.  Робота  з  дітьми  із  особливими потребами, з агресивними, гіперактивними, замкненими дітьми,  робота  з  дітьми  групи  «ризику».
6.  Забезпечення  психологічної  підтримки педагогічному  колективу.
7.  Психологічна  просвіта  серед  учнів,  батьків  та  педагогічних  працівників.
8.  Надання  консультативно-психологічної  допомоги  всім  учасникам  навчально-виховного  процесу.  


Очікувані результати:

·        Покращення психологічного клімату в колективі учителів, учнів.
·        Адаптація учнів до школи та до нових умов навчання.
·        Підвищення рівня психологічних знань учителів, учнів, батьків.
·        Засвоєння учнями знань та вироблення умінь ефективно вирішувати проблемні та конфліктні ситуації.
·        Підвищення в учнів умінь протидіяти насиллю та уникати ситуацій ризику.
·        Збільшення кількості учнів, які зроблять вибір на користь ЗСЖ.
·        Усвідомлений та зважений вибір випускниками  свого подальшого професійного вибору.
·        Покращення емоційно-вольової сфери учнів з ООП, їх ефективна соціалізація у класному колективі тощо.

    

ІІІ. Змістовна частина

Термін виконання
Психодіагнос-тична робота
Консультаційна робота
Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота
Психологічна просвіта
Організаційно-методична робота. Самоосвіта
Зв’язки з громадськістю
Протягом року

Консультування вчителів та батьків з питань виховання дітей
Психологічний супровід дітей-першокласників, які мають ознаки дезадаптації.
Організація роботи психолого-педагогічного семінару (1-2 рази на рік згідно окремого плану) для вчителів з актуальних питань школи.                                           

Участь у педагогічних радах.

Методична допомога вчителям у підборі психологічної літератури
Опрацювати науково-методичну проблему школи.






Зв’язки з Машівським районним центром соціальних служб для  дітей, сім’ї та молоді (директор Бочарнікова Юлія Миколаївна), службою РДА у справах дітей (начальник Пасхалова Олена Михайлівна), спеціалістом відділу освіти, сім´ї, молоді та спорту (Ковальовою Алла Миколаївна),
кримінальною міліцією у справах неповнолітніх, (оперуповноважений Явтушенко Ірина Олександрівна), районним центром зайнятості (спеціаліст Олефіренко Юлія Олексіївна)

Проведення індивідуальних психологічних консультацій, бесід з учнями

Участь у роботі батьківського університету
Участь в РМО, семінарах, нарадах з актуальних питань, обл.. семінарах
З місцевими органами виконавчої влади та громадського самоврядування.

Психологічна допомога учням у професійному самовизначенні.


З метою пропаганди гуманних взаємин у сім’ї організувати виступи психолога на батьківських зборах
Опрацювання новинок психолого-педагогічної літератури
З методистом, що відповідає за психологічну службу Машівського райво Мирошниченко Н.В.

Індивідуальні психологічні консультації старшокласників з особистих питань

Систематичне поновлення інформації в куточку психолога

Із завідувачкою обласним центром практичної психології та соціальної роботи  Мулікою Катериною Миколаївною



Консультування батьків щодо конструктивного вирішення проблем

Підготовка навчальних, корекційних та розвивальних програм

Відвідування дітей вдома та батьків за місцем роботи.






Вересень

Дата
Психодіагнос-тична робота
Консультаційна робота
Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота
Психологічна просвіта
Організаційно-методична робота. Самоосвіта
Навчальна діяльність
Зв’язки з громадськістю
01-02,
05-09
Вивчення запитів педпрацівників школи на психодіагностик-ну роботу протягом навчального року



Ознайомлення з документацією ПП.
Узгодження з директором графіку роботи

Участь у святі першого дзвінка
12-16
Формування банку даних учнів пільгових та спецкатегорій

Діагностична бесіда з першокласниками та їх батьками



Планування роботи на рік

Планування участі в психолого-педагогічних семінарах, педрадах, батьківських зборах


19-23
Дослідження ходу адаптації 1-класників та 5-класника (методика Лусканової Н.Г. та інші)


Знайомство з новоприбулими учнями та розміщення інформації про графік роботи психолога
Планування роботи на рік

Уточнення списків учнів по класах.


26-30

Консультаційна робота з класними керівниками щодо адаптації учнів 1, 5 класів.


Оновлення папок на класи


Жовтень
Дата
Психодіагнос-тична робота
Консультаційна робота
Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота
Психологічна просвіта
Організаційно-методична робота. Самоосвіта
Навчальна діяльність
Зв’язки з громадськістю
03-07
Соціометричні дослідження в 2- 4 класах за методикою Дж. Морено

Надання консультацій батькам, класному керівнику щодо адаптації учнів 1 класу.
Робота з дітьми, які мають ознаки дезадаптації (індивідуальна або групова)



Підготовка аналітичного звіту за результатами дослідження ходу адаптації у 1 та 5 класах
10-13
Соціометричні дослідження в 5-7 класах за методикою Дж. Морено

Консультаційна робота з класними керівниками (2-4 кл.) за результатами соціометрії
Робота з дітьми, які мають ознаки дезадаптації (індивідуальна або групова)
Просвіта на тему «Культура поведінки в школі і вдома»



17-21
Соціометричні дослідження в 8-9 класах за методикою Дж. Морено

Консультаційна робота з класними керівниками (5-7 кл.) за результатами соціометрії
Робота з дітьми, які мають ознаки дезадаптації (індивідуальна або групова)




24-28, 31
Соціометричні дослідження в 10-11 класах за методикою Дж. Морено

Консультаційна робота з класними керівниками (8-9 кл.) за результатами соціометрії
Робота з дітьми, які мають ознаки дезадаптації (індивідуальна або групова)







Листопад
Дата
Психодіагнос-тична робота
Консультаційна робота
Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота
Психологічна просвіта
Організаційно-методична робота. Самоосвіта
Навчальна діяльність
Зв’язки з громадськістю
01-04

Консультаційна робота з класними керівниками (10-11 кл.) за результатами соціометрії
Робота з дітьми, які мають ознаки дезадаптації (індивідуальна або групова)
Підготовка до виступу на педраді з питань адаптації.



07-11


Робота з дітьми, які мають ознаки дезадаптації (індивідуальна або групова)
Просвіта на тему «уміння володіти собою»
Виступ на педраді: «Адаптація 1- та 5-класників»


14-18
Діагностика проблем насильства серед учнів 7-11 кл. (анкета Сухенко Я.В.)

Робота з дітьми, які мають ознаки дезадаптації (індивідуальна або групова)
Просвіта на тему: «Сирітство. Будь толерантним». Для учнів 5-6 класів



21-25,
28-30


Робота з дітьми, які мають ознаки дезадаптації (індивідуальна або групова)
Участь у роботі тижня антиалкоголь-ної, анти-тютюнової та антинаркотичної пропагандди. Просвіта на тему: «Полюби здорове дозвілля». Для учнів 5-9 класів
Планування акції «16 днів проти насильства»




Грудень

Дата
Психодіагнос-тична робота
Консультаційна робота
Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота
Психологічна просвіта
Навчальна діяльність
Організаційно-методична робота. Самоосвіта
Зв’язки з громадськістю
01-02,
05-09
Вивчення обізнаності учнів з питань ВІЛ / СНІДу (9-11 кл.)

Корекційна робота з важковиховуваними учнями (за окремою програмою)

Година спілкування до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом. (9-11 кл.)


12-16
Дослідження професійних інтересів та нахилів учнів 9, 11 класів.

Корекційна робота з важковиховуваними учнями (за окремою програмою)




19-23


Корекційна робота з важковиховуваними учнями (за окремою програмою)
Просвіта на тему «психологічні особливості розвитку підлітків» (7-11 кл.)



26-30


Корекційна робота з важковиховуваними учнями (за окремою програмою)


Складання статистичного звіту за I семестр.



Січень

Дата
Психодіагнос-тична робота
Консультаційна робота
Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота
Психологічна просвіта
Навчальна діяльність
Організаційно-методична робота. Самоосвіта
Зв’язки з громадськістю
02-06





Участь в роботі семінару практичних психологів та соціальних педагогів району

09-13

Надання індивідуальних консультацій батькам та працівникам школи: «Школа батьківської майстерності»





16-20


Робота з учнями 7 класу на розвиток психічних процесів В. Бодровим «Прогноз»
Уроки психології «Пізнай себе» (6-8 класи) О.Швечікова «Уроки самопізнання»



23-27,
30-31



Уроки психології «Пізнай себе» (9-10 класи) О.Швечікова «Уроки самопізнання»







Лютий
Дата
Психодіагнос-тична робота
Консультаційна робота
Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота
Психологічна просвіта
Навчальна діяльність
Організаційно-методична робота. Самоосвіта
Зв’язки з громадськістю
01-03
06-10
Джслідження особистісчних рис важковиховуваних учнів «Методика виявлення групи ризику»


Просвіта на теми: «Вчимося спілкуватися» та «Стрес» . Цільова аудиторія 5-6 класи.



13-17

Надання рекомендацій класним керівникам, батькам за результатами психодіагностики важковиховуваних учнів.

Батьківський лекторій «Шкільна тривожність, її виявлення та подолання»

Планування проведення декади психології.

20-24
27-28



Проведення декади практичної психології














Березень
Дата
Психодіагнос-тична робота
Консультаційна робота
Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота
Психологічна просвіта
Навчальна діяльність
Організаційно-методична робота. Самоосвіта
Зв’язки з громадськістю
01-03
06-10
Дослідження особистісних рис важковиховуваних учнів.






13-17

Надання рекомендацій класним керівникам, батькам за результатами психодіагностики важковиховуваних учнів.

Підведення підсумків проведення декади психології



20-24
Діагностика рівня шкільної тривожності за Філліпсом 5-9 класи






27-31
Діагностика рівня шкільної тривожності за Філліпсом 10-11 класи


.










Квітень
Дата
Психодіагнос-тична робота
Консультаційна робота
Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота
Психологічна просвіта
Навчальна діяльність
Організаційно-методична робота. Самоосвіта
Зв’язки з громадськістю
03-07
Дослідження особистісних рис важковиховуваних учнів.
Консультування старшокласників, які будуть здавати ЗНО





10-14

Надання рекомендацій класним керівникам, батькам за результатами психодіагностики важковиховуваних учнів.





17-21



Просвіта на тему: «Збереження сімейних цінностей, основ відповідального батьківства» Виступ перед батьками.



24-28



.

Аналіз виконання річного плану





Травень
Дата
Психодіагнос-тична робота
Консультаційна робота
Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота
Психологічна просвіта
Навчальна діяльність
Організаційно-методична робота. Самоосвіта
Зв’язки з громадськістю
01-05
Дослідження особистісних рис важковиховуваних учнів.
Надання рекомендацій батькам щодо подальшого навчання їхніх дітей.





08-12

Надання рекомендацій класним керівникам, батькам за результатами психодіагностики важковиховуваних учнів.





15-19

Групове консультування з питань вибору професії. Учні 9 класу.



Підведення підсумків роботи за 2016-2017 н.р.

22-26
29-31

Групове консультування з питань вибору професії. Учні 11 класу

Участь у організаці та проведення свята останього дзвоника та випускного вечора

Здача статистичного звіту за ІІ семестр та за рік






Червень
Дата
Психодіагнос-тична робота
Консультаційна робота
Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота
Психологічна просвіта
Навчальна діяльність
Організаційно-методична робота. Самоосвіта
Зв’язки з громадськістю
1-2
5-9

Надання рекомендацій батькам щодо подальшого навчання їхніх дітей.





12-16




Планування роботи на наступний навчальний рік


19-23
Відпустка






26-30





















Серпень
Дата
Психодіагнос-тична робота
Консультаційна робота
Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота
Психологічна просвіта
Навчальна діяльність
Організаційно-методична робота. Самоосвіта
Зв’язки з громадськістю
















21-25
Дослідження шкільної зрілості дітей, що вступають до першого класу






20-31,
1.09





Участь у серпневих методичних об’єднаннях











Практичний психолог                                                          Т.В. Шепітко

Немає коментарів:

Дописати коментар