ПОГОДЖЕНО:
Методист
РМК, що відповідає за
психологічну
службу
______________Н.В.
Мирошниченко
ЗАТВЕРДЖЕНО:
Директор
Новотагамлицького
НВК «ЗНЗ-ДНЗ»
________________Т.В.Ландар
План роботи
практичного психолога
Новотагамлицького НВК «ЗНЗ-ДНЗ»
Шепітко Тетяни
Володимирівни
на 2016-2017 н.р.
І. Аналітична
частина
1.1. Склад психологічної служби школи.
Психологічну службу Новотагамлицького НВК
«ЗНЗ-ДНЗ» складає практичний психолог школи Шепітко Т.В. (0,25 ст) та
практичний психолог ДНЗ Лубенець Т.О. (0,5 ст.)
Освітній і кваліфікаційний рівень:
- практичного психолога Лубенець Т.О. – вища фахова освіта,
спеціаліст,
- практичного психолога Шепітко Т.В. – вища фахова освіта,
спеціаліст.
1.2. Нормативно-правові документи, враховані при
складанні плану.
Закон України «Про освіту» (Стаття 22.Соціально-педагогічний патронаж у
системі освіти).
Положення про психологічну службу системи освіти
України, затвердженого наказом Міністерства освіти України від 02.07.2009 №616.
МОН України
– План заходів Міністерства освіти і науки щодо розвитку
психологічної служби на період до 2017 року, затверджений наказом МОН України від 06.06.2013 року №1106;
− Наказ МОН № 405 від 8.04.2016
р. «Про затвердження плану заходів Міністерства освіти і науки щодо протидії
торгівлі людьми на період до 2020 року»;
– Розпорядження Кабінету
Міністрів України від 04.09.2013 № 686-р "Про затвердження плану заходів з
реалізації Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021
р.
− Лист МОН молоді та спорту
України від 26.07.2012р. № 1/9-529 «Про організацію психологічного і
соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання»;
− Лист МОН молоді та спорту України від 02.01.2013 р. № 1/9–1 «Про
визначення завдань працівників психологічної служби системи освіти в умовах
інклюзивного навчання»;
− Лист
Українського НМЦ практичної психології і соціальної роботи від 24.02.2014 р. №
26 «Про посилення психологічної допомоги населенню»;
− Лист МОН від 11.03.14 р. № 1/9-135 «Про надання психологічної допомоги учасникам
навчально-виховного процесу»;
− Лист МОН України від 28.10.2014 р. №1/9-557
«Методичні рекомендації щодо взаємодії педагогічних працівників у навчальних
закладах та взаємодії з іншими органами і службами щодо захисту прав дітей»;
− Лист МОН України від 12.07.2016
р. № 1/9-364 «Про організаційно-методичні засади забезпечення
навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми загальноосвітніх
навчальних закладів у 2016-2017 н.р.»;
− Лист
МОН України від 20.07.2016 р. «Про забезпечення навчальних закладів практичними
психологами і соціальними педагогами та організацію у 2016-2017 н. р. належного
психологічного супроводу учасників навчально-виховного процесу»;
ДОН
Полтавської ОДА, ПОІППО ім. М.В. Остроградського
– Розпорядження голови ОДА від 23.06.2015 р. № 313 «Про
затвердження плану заходів на 2015 рік з реалізації Стратегії державної
політики щодо наркотиків на період до 2020 року в області»;
– Розпорядження голови ОДА від
09.06.2016 № 250 «Про затвердження обласного плану заходів із виконання в 2016
році Загальнодержавної програми «Національний план дій щодо реалізації
Конвенції ООН про права дитини» на період до 2016 року»;
− Рішення
колегії Департаменту освіти і науки Полтавської облдержадміністрації від
23.06.2016 року, протокол № 2/3 «Про запровадження медіаосвіти у
навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів області»;
– Наказ МОН від 18.06.2013 №
794 "Про виконання плану заходів щодо інтеграції біженців та осіб, які
потребують додаткового захисту, в українське суспільство на період до 2020
р."
– Наказ ДОН від 14.10.2013 №
368 "Про затвердження Плану заходів щодо розвитку психологічної служби
системи освіти Полтавської області на період до 2017 року"
− Наказ ДОН від
22.03.2013 р. № 111 «Про організаційні заходи
щодо здійснення експертизи психологічного та соціологічного інструментарію»;
− Наказ
ПОІППО від
11.02.2014 р. № 43 «Про виконання Плану заходів ПОІППО з реалізації стратегії
захисту та інтеграції в українське суспільство ромської національної меншини в
Полтавській області на період до 2020»;
– Наказ ДОН Полтавської ОДА від 05.03.2014 р. №75 «Про посилення
профілактичної роботи серед учнів та учнівської молоді»;
– Наказ ДОН від
20.03.2015 №104 «Про організацію виконання Плану заходів щодо виконання
Рекомендацій парламентських слухань на тему: «Освіта, охорона здоров’я та
соціальне забезпечення дітей з порушенням психофізичного розвитку: проблеми та
шляхи їх вирішення».
1.3.
Аналіз учнівського,
педагогічного, батьківського контингенту, на який спрямовані заплановані
заходи.
У Новотагамлицькому НВК «ЗНЗ-ДНЗ» 11 класів, де навчається 89 учня, з них:
Ø 1 клас – 10 учнів;
Ø 2 клас – 9 учнів;
Ø 3 клас – 9 учнів;
Ø 4 клас – 9 учнів;
Ø 5 клас – 4 учні;
Ø 6 клас – 5 учнів;
Ø 7 клас – 6 учнів;
Ø 9 клас – 10 учнів;
Ø 10 клас – 8 учнів;
Ø 11 клас – 11 учнів.
З них:
- дітей з багатодітних сімей – 29 чол.;
- з неповних сімей – 7 чол.;
- дітей одиноких матерів – 5,
- дітей-інвалідів – 2 чол.;
- дітей, які мають статус постраждалих
від аварії на ЧАЕС – 1 чол.;
- дітей з малозабезпечених сімей – 1;
- діти-сироти – 2;
- на посиленому психолого-педагогічному
супроводі – 2 учня (Сидоренко Д.С. – 6кл., Боровіченко С.В. – 10кл.);
- на обліку у кримінальній міліції 1чол.;
- діти батьків учасників АТО – 2 чол.
(Сидоренко Д.С., Краснопер Т.В.),
- діти, що були переміщені з інших
регіонів України – 1 (Ярошенко Д.С.).
Педпрацівників – 21.
З батьками плануються зустрічі на
батьківських зборах та індивідуальні бесіди. Заплановані заходи практичного
психолога спрямовані на вирішення проблем у навчанні, міжособистісних проблем,
поширення психологічних знань серед батьків, формування у підлітків здорового
способу життя та збереження репродуктивного здоров´я, підвищення психологічної
культури педагогічних працівників, створення комфортного шкільного середовища
для гармонійного особистісного розвитку учнів шляхом психологізації
навчально-виховного процесу.
1.4.
Обґрунтування запланованих
видів робіт, прогноз розвитку ситуації на майбутнє
Виявлені
проблеми, актуальні завдання, які потребують вирішення
|
Заходи, які
мають бути проведені в 2016-2017 н.р. щодо вирішення даної проблеми
|
Прогноз
ситуації на майбутнє
|
Інтеграція психологічних знань у навчально-виховний процес
|
- Організація психолого-педагогічних семінарів у школі (1-2
рази на рік). Розгляд на семінарах актуальних тем: «Психологічний аспект реформ у освіті», «Розвиток
критичного мислення як протидія інформаційній війні», «Медіаграмотність –
виклик часу», «Формування й розвиток честі та гідності юного громадянина
України», «Булінг та кібербулінг. Як здійснювати профілактику та вчасно
помітити проблему»,
- Популяризація серед населення психологічних знань через виступи на радіо, статті в газеті,
випуск буклетів, листівок, популяризацію корисних веб-посилань у соцмережах
(постійно),
- Організація та проведення декади практичної психології
та соціальної роботи в школі (лютий-березень 2017 року),
- Організація та проведення годин психолога в школі,
- Проведення просвітницької та розвивальної роботи з
учнями,
- Упровадження навчальних, розвивальних та просвітницьких
програм психологічного спрямування.
|
Підвищення психологічної компетентності адміністрації
школи, учасників навчально-виховного процесу, громадськості, надання якісних
психологічних послуг, обговорення питань психологічного забезпечення
навчально-виховного процесу
|
Підвищення рівня методичного забезпечення діяльності
психологічної служби
|
- Впровадження циклограм діяльності практичного психолога,
- Подання на експертизу методичних розробок та
напрацювань.
|
Спрощення, стандартизація роботи практичного психолога
|
Підвищення якості роботи, самоосвіта
|
- Участь у роботі методичного об’єднання (3 рази на рік),
- Участь у роботі семінару працівників психологічної
служби (3 рази на рік),
- Участь у інструктивно-методичних нарадах з актуальних
питань (1-2 рази),
- Участь у обласних семінарах, майстер-класах, вебінарах,
- Курсова перепідготовка,
- Самоосвіта та самовдосконалення,
- Розробка та
впровадження системи моніторингів стану розвитку дітей, учнів, якості
роботи педпрацівників тощо.
|
Опанування новими, техніками, формами й методами роботи, розширення
кругозору, здобуття нових знань, удосконалення фахових умінь
|
Психологічний супровід дітей групи ризику (в тому числі,
за потреби, з числа внутрішньо переміщених осіб, родичів учасників АТО)
|
- Участь у інтервізійних, супервізійних, великих
терапевтичних групах для працівників психологічної служби,
- Набуття знань та практичних умінь з актуальних тем
сьогодення,
- Здійснення психодіагностичної та, на її основі,
корекційної роботи з дітьми групи ризику,
- Надання допомоги учням на запит
|
Діти групи ризику знаходяться під постійним психологічним
супроводом (знають, з яких питань можна звернутися по допомогу до психолога,
отримують цю допомогу та підтримку), застосовується мульти-дисциплінарний
підхід (підключаються можливості різних установ та організацій) для вирішення
проблем учнів.
|
Психологічний супровід учасників навчально-виховного
процесу в умовах військових дій на території України.
|
- Усвідомлення власного місця у вирішенні проблем
навчального закладу, пов’язаних із військовими подіями в державі,
- Оновлення інформації про телефони довіри, гарячі лінії,
інформування учас-ників НВП про допомогу, яку вони можуть отримати,
звернувшись за даними номерами,
- Створення та розміщення у загальнодоступних місцях
буклетів, листівок для різних категорій учасників НВП щодо переживання
посттравматичних стресових ситуацій, психологічної протидії тероризму,
- Організація та проведення психолого-педагогічних
семінарів, годин психолога, батьківських зборів на актуальні теми, пов’язані
з військовими діями на території України.
|
Надання необхідної психологічної, допомоги й підтримки
учасникам навчально-виховного процесу в умовах військових дій на території
України
|
Психологічний супровід підготовки учнів до професійного
самовизначення
|
- Формування в учнів ставлення до себе як суб’єкта
майбутньої професійної діяльності,
- Проведення профдіагностики та профінформаційних заходів,
- Організація співпраці з РЦЗ
|
Учні
роблять свідомий вибір майбутньої професії на основі даних психодіагностики
та здобутої на профорієнтаційних заходах інформації
|
Набуття досвіду з питань протидії інформаційній війні та
участі психолога в формуванні честі та гідності юної особистості
|
- Відвідання семінарів, майстер-класів на обласному та
всеукраїнському рівні з питань протидії інформаційній війні, формування честі
та гідності юної особистості,
- Розробка просвітницьких та корекційно-розвивальних
програм з даної тематики,
- Організація годин психолога в класах з питань: «Де і як
навчитися медіаграмотності», «Критичне мислення – ознака сучасної людини»,
«Психологічна підготовка учасників НВП в умовах загрози чи вчинення
терористичного акту», «Честь і гідність особистості. Як почуватися гідно. Як
себе захистити», «Що означає бути патріотом», «Самовизначення та
самоідентифікація як ознака зрілості особистості», «Як обрати профіль
навчання / здійснити професійний вибір», «Як ефективно підготуватися до ЗНО»,
«Як боротися зі стресом під час іспитів і ЗНО» тощо.
|
Напрацювання
матеріалів з питань протидії інформаційній війні, розвитку критичного
мислення засобами медіаосвіти, інформаційної грамотності, формування честі та
гідності громадянина України, його самоусвідомлення та самовизначення тощо
|
Взаємодія між працівниками психологічної служби системи
освіти та працівниками інших органів і служб у справах дітей.
|
- Здійснення спільного супроводу сімей та дітей пільгових
категорій з РДА, РЦСССДМ, службою у справах дітей, КМСН, УПСЗН, ЦРЛ тощо,
|
Забезпечення ефективної взаємодії між працівниками
психологічної служби системи освіти та працівниками інших органів і служб у
справах дітей.
|
1.5.
Підвищення кваліфікації та атестація працівника, участь у атестації
педагогічних працівників закладу освіти
Практичний психолог Шепітко Т.В. буде
атестуватися в 2018 році. ПП має бути включений до
складу атестаційної комісії закладу.
1.6.
Аналіз виконання плану
роботи за попередній навчальний рік
Заплановані заходи в основному виконано.
ІІ. Цілепокладаюча
частина
Машівський
районний методичний кабінет працює над науково-методичною проблемою:
“Підвищення якості навчально-виховного процесу та формування здоров’язбережувального
середовища через використання інноваційних форм організації професійної
діяльності вчителя»” (2015-2020 рр.).
Психологічна
служба Машівського району працює над проблемою
«Здійснення ефективного соціально-психологічного супроводу навчально-виховного
процесу в умовах формування здоров’язбережувального середовища в
загальноосвітніх навчальних закладах району».
Проблема навчального закладу: «Активне застосування інформаційних технологій. Комп’ютера в професійній
діяльності як засіб пізнання і розвитку особистості».
Основна мета роботи
соціально-психологічної служби школи - створення сприятливих
умов для особистісного
розвитку учня (фізичного, соціального,
духовно-морального,
інтелектуального), надання
йому комплексної соціальної,
психолого-педагогічної
допомоги у саморозвитку та
самореалізації в процесі навчання, соціального становлення.
Мета діяльності практичного психолога:
-
створення умов для адекватного
розвитку комунікативних здібностей особистості в умовах шкільного навчання,
збереження і зміцнення фізичного і психологічного здоров’я дітей і вчителів;
-
психологічний супровід
науково-методичного забезпечення начально-виховного процесу;
-
психологічна допомога всім
суб’єктам освітнього процесу;
-
психологічна просвіта батьків,
учнів, вчителів;
-
розв’язання проблем, які
з’являються в процесі навчання і виховання.
Завдання:
1. Психологічний
супровід навчально-виховного
процесу навчального закладу.
2. Оновлення
бази даних різних
категорій учнів.
3. Вивчення
психологічної адаптації
учнів 1-го, 5-го, 10-го класів
та новоприбулих учнів.
4. Вивчення індивідуальних особливостей дітей з метою виявлення обдарованих учнів та забезпечення їм індивідуального підходу
в навчально-виховному процесі.
5. Робота
з дітьми із
особливими потребами, з агресивними, гіперактивними, замкненими дітьми, робота
з дітьми групи
«ризику».
6. Забезпечення
психологічної підтримки
педагогічному колективу.
7. Психологічна
просвіта серед учнів,
батьків та педагогічних
працівників.
8. Надання
консультативно-психологічної
допомоги всім учасникам
навчально-виховного процесу.
Очікувані результати:
·
Покращення психологічного
клімату в колективі учителів, учнів.
·
Адаптація учнів до школи та до
нових умов навчання.
·
Підвищення рівня психологічних
знань учителів, учнів, батьків.
·
Засвоєння учнями знань та
вироблення умінь ефективно вирішувати проблемні та конфліктні ситуації.
·
Підвищення в учнів умінь
протидіяти насиллю та уникати ситуацій ризику.
·
Збільшення кількості учнів, які
зроблять вибір на користь ЗСЖ.
·
Усвідомлений та зважений вибір
випускниками свого подальшого
професійного вибору.
·
Покращення емоційно-вольової
сфери учнів з ООП, їх ефективна соціалізація у класному колективі тощо.
ІІІ. Змістовна
частина
Термін виконання
|
Психодіагнос-тична робота
|
Консультаційна робота
|
Корекційно-відновлювальна та розвивальна
робота
|
Психологічна просвіта
|
Організаційно-методична робота. Самоосвіта
|
Зв’язки з громадськістю
|
Протягом
року
|
Консультування
вчителів та батьків з питань виховання дітей
|
Психологічний
супровід дітей-першокласників, які мають ознаки дезадаптації.
|
Організація
роботи психолого-педагогічного семінару (1-2 рази на рік згідно окремого
плану) для вчителів з актуальних питань школи.
Участь
у педагогічних радах.
Методична
допомога вчителям у підборі психологічної літератури
|
Опрацювати
науково-методичну проблему школи.
|
Зв’язки
з Машівським районним центром соціальних служб для дітей, сім’ї та молоді (директор
Бочарнікова Юлія Миколаївна), службою РДА у справах дітей (начальник
Пасхалова Олена Михайлівна), спеціалістом відділу освіти, сім´ї, молоді та
спорту (Ковальовою Алла Миколаївна),
кримінальною міліцією у
справах неповнолітніх, (оперуповноважений Явтушенко Ірина Олександрівна),
районним центром зайнятості (спеціаліст Олефіренко Юлія Олексіївна)
|
|
Проведення
індивідуальних психологічних консультацій, бесід з учнями
|
Участь
у роботі батьківського університету
|
Участь
в РМО, семінарах, нарадах з актуальних питань, обл.. семінарах
|
З
місцевими органами виконавчої влади та громадського самоврядування.
|
|||
Психологічна
допомога учням у професійному самовизначенні.
|
З
метою пропаганди гуманних взаємин у сім’ї організувати виступи психолога на
батьківських зборах
|
Опрацювання
новинок психолого-педагогічної літератури
|
З
методистом, що відповідає за психологічну службу Машівського райво
Мирошниченко Н.В.
|
|||
Індивідуальні
психологічні консультації старшокласників з особистих питань
|
Систематичне
поновлення інформації в куточку психолога
|
Із
завідувачкою обласним центром практичної психології та соціальної роботи Мулікою Катериною Миколаївною
|
||||
Консультування
батьків щодо конструктивного вирішення проблем
|
Підготовка
навчальних, корекційних та розвивальних програм
|
Відвідування
дітей вдома та батьків за місцем роботи.
|
Вересень
Дата
|
Психодіагнос-тична робота
|
Консультаційна робота
|
Корекційно-відновлювальна та розвивальна
робота
|
Психологічна просвіта
|
Організаційно-методична робота. Самоосвіта
|
Навчальна діяльність
|
Зв’язки з громадськістю
|
01-02,
05-09
|
Вивчення
запитів педпрацівників школи на психодіагностик-ну роботу протягом
навчального року
|
Ознайомлення
з документацією ПП.
Узгодження
з директором графіку роботи
|
Участь
у святі першого дзвінка
|
||||
12-16
|
Формування
банку даних учнів пільгових та спецкатегорій
Діагностична
бесіда з першокласниками та їх батьками
|
Планування
роботи на рік
Планування
участі в психолого-педагогічних семінарах, педрадах, батьківських зборах
|
|||||
19-23
|
Дослідження
ходу адаптації 1-класників та 5-класника (методика Лусканової Н.Г. та інші)
|
Знайомство
з новоприбулими учнями та розміщення інформації про графік роботи психолога
|
Планування
роботи на рік
Уточнення
списків учнів по класах.
|
||||
26-30
|
Консультаційна
робота з класними керівниками щодо адаптації учнів 1, 5 класів.
|
Оновлення
папок на класи
|
Жовтень
Дата
|
Психодіагнос-тична робота
|
Консультаційна робота
|
Корекційно-відновлювальна та розвивальна
робота
|
Психологічна просвіта
|
Організаційно-методична робота. Самоосвіта
|
Навчальна діяльність
|
Зв’язки з громадськістю
|
03-07
|
Соціометричні
дослідження в 2- 4 класах за методикою Дж. Морено
|
Надання
консультацій батькам, класному керівнику щодо адаптації учнів 1 класу.
|
Робота
з дітьми, які мають ознаки дезадаптації (індивідуальна або групова)
|
Підготовка
аналітичного звіту за результатами дослідження ходу адаптації у 1 та 5 класах
|
|||
10-13
|
Соціометричні
дослідження в 5-7 класах за методикою Дж. Морено
|
Консультаційна
робота з класними керівниками (2-4 кл.) за результатами соціометрії
|
Робота
з дітьми, які мають ознаки дезадаптації (індивідуальна або групова)
|
Просвіта
на тему «Культура поведінки в школі і вдома»
|
|||
17-21
|
Соціометричні
дослідження в 8-9 класах за методикою Дж. Морено
|
Консультаційна
робота з класними керівниками (5-7 кл.) за результатами соціометрії
|
Робота
з дітьми, які мають ознаки дезадаптації (індивідуальна або групова)
|
||||
24-28, 31
|
Соціометричні
дослідження в 10-11 класах за методикою Дж. Морено
|
Консультаційна
робота з класними керівниками (8-9 кл.) за результатами соціометрії
|
Робота
з дітьми, які мають ознаки дезадаптації (індивідуальна або групова)
|
Листопад
Дата
|
Психодіагнос-тична робота
|
Консультаційна робота
|
Корекційно-відновлювальна та розвивальна
робота
|
Психологічна просвіта
|
Організаційно-методична робота. Самоосвіта
|
Навчальна діяльність
|
Зв’язки з громадськістю
|
01-04
|
Консультаційна
робота з класними керівниками (10-11 кл.) за результатами соціометрії
|
Робота з дітьми, які мають ознаки дезадаптації
(індивідуальна або групова)
|
Підготовка
до виступу на педраді з питань адаптації.
|
||||
07-11
|
Робота з дітьми, які мають ознаки дезадаптації
(індивідуальна або групова)
|
Просвіта
на тему «уміння володіти собою»
|
Виступ
на педраді: «Адаптація 1- та 5-класників»
|
||||
14-18
|
Діагностика
проблем насильства серед учнів 7-11 кл. (анкета Сухенко Я.В.)
|
Робота
з дітьми, які мають ознаки дезадаптації (індивідуальна або групова)
|
Просвіта на тему: «Сирітство. Будь
толерантним». Для учнів 5-6 класів
|
||||
21-25,
28-30
|
Робота
з дітьми, які мають ознаки дезадаптації (індивідуальна або групова)
|
Участь у роботі тижня антиалкоголь-ної,
анти-тютюнової та антинаркотичної пропагандди. Просвіта на тему: «Полюби
здорове дозвілля». Для учнів 5-9 класів
|
Планування
акції «16 днів проти насильства»
|
Грудень
Дата
|
Психодіагнос-тична робота
|
Консультаційна робота
|
Корекційно-відновлювальна та розвивальна
робота
|
Психологічна просвіта
|
Навчальна діяльність
|
Організаційно-методична робота. Самоосвіта
|
Зв’язки з громадськістю
|
01-02,
05-09
|
Вивчення
обізнаності учнів з питань ВІЛ / СНІДу (9-11 кл.)
|
Корекційна
робота з важковиховуваними учнями (за окремою програмою)
|
Година
спілкування до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом. (9-11 кл.)
|
||||
12-16
|
Дослідження
професійних інтересів та нахилів учнів 9, 11 класів.
|
Корекційна
робота з важковиховуваними учнями (за окремою програмою)
|
|||||
19-23
|
Корекційна
робота з важковиховуваними учнями (за окремою програмою)
|
Просвіта
на тему «психологічні особливості розвитку підлітків» (7-11 кл.)
|
|||||
26-30
|
Корекційна
робота з важковиховуваними учнями (за окремою програмою)
|
Складання
статистичного звіту за I семестр.
|
Січень
Дата
|
Психодіагнос-тична робота
|
Консультаційна робота
|
Корекційно-відновлювальна та розвивальна
робота
|
Психологічна просвіта
|
Навчальна діяльність
|
Організаційно-методична робота. Самоосвіта
|
Зв’язки з громадськістю
|
02-06
|
Участь в роботі семінару практичних психологів
та соціальних педагогів району
|
||||||
09-13
|
Надання
індивідуальних консультацій батькам та працівникам школи: «Школа батьківської
майстерності»
|
||||||
16-20
|
Робота
з учнями 7 класу на розвиток психічних процесів В. Бодровим «Прогноз»
|
Уроки
психології «Пізнай себе» (6-8 класи) О.Швечікова «Уроки самопізнання»
|
|||||
23-27,
30-31
|
Уроки
психології «Пізнай себе» (9-10 класи) О.Швечікова «Уроки самопізнання»
|
Лютий
Дата
|
Психодіагнос-тична робота
|
Консультаційна робота
|
Корекційно-відновлювальна та розвивальна
робота
|
Психологічна просвіта
|
Навчальна діяльність
|
Організаційно-методична робота. Самоосвіта
|
Зв’язки з громадськістю
|
01-03
06-10
|
Джслідження
особистісчних рис важковиховуваних учнів «Методика виявлення групи ризику»
|
Просвіта
на теми: «Вчимося спілкуватися» та «Стрес» . Цільова аудиторія 5-6 класи.
|
|||||
13-17
|
Надання
рекомендацій класним керівникам, батькам за результатами психодіагностики
важковиховуваних учнів.
|
Батьківський
лекторій «Шкільна тривожність, її виявлення та подолання»
|
Планування
проведення декади психології.
|
||||
20-24
27-28
|
Проведення
декади практичної психології
|
||||||
Березень
Дата
|
Психодіагнос-тична робота
|
Консультаційна робота
|
Корекційно-відновлювальна та розвивальна
робота
|
Психологічна просвіта
|
Навчальна діяльність
|
Організаційно-методична робота. Самоосвіта
|
Зв’язки з громадськістю
|
01-03
06-10
|
Дослідження
особистісних рис важковиховуваних учнів.
|
||||||
13-17
|
Надання
рекомендацій класним керівникам, батькам за результатами психодіагностики
важковиховуваних учнів.
|
Підведення
підсумків проведення декади психології
|
|||||
20-24
|
Діагностика рівня шкільної тривожності за Філліпсом 5-9
класи
|
||||||
27-31
|
Діагностика рівня шкільної тривожності за Філліпсом
10-11 класи
|
.
|
Квітень
Дата
|
Психодіагнос-тична робота
|
Консультаційна робота
|
Корекційно-відновлювальна та розвивальна
робота
|
Психологічна просвіта
|
Навчальна діяльність
|
Організаційно-методична робота. Самоосвіта
|
Зв’язки з громадськістю
|
03-07
|
Дослідження
особистісних рис важковиховуваних учнів.
|
Консультування
старшокласників, які будуть здавати ЗНО
|
|||||
10-14
|
Надання
рекомендацій класним керівникам, батькам за результатами психодіагностики
важковиховуваних учнів.
|
||||||
17-21
|
Просвіта
на тему: «Збереження сімейних цінностей, основ відповідального батьківства»
Виступ перед батьками.
|
||||||
24-28
|
.
|
Аналіз
виконання річного плану
|
Травень
Дата
|
Психодіагнос-тична робота
|
Консультаційна робота
|
Корекційно-відновлювальна та розвивальна
робота
|
Психологічна просвіта
|
Навчальна діяльність
|
Організаційно-методична робота. Самоосвіта
|
Зв’язки з громадськістю
|
01-05
|
Дослідження
особистісних рис важковиховуваних учнів.
|
Надання
рекомендацій батькам щодо подальшого навчання їхніх дітей.
|
|||||
08-12
|
Надання
рекомендацій класним керівникам, батькам за результатами психодіагностики
важковиховуваних учнів.
|
||||||
15-19
|
Групове
консультування з питань вибору професії. Учні 9 класу.
|
Підведення
підсумків роботи за 2016-2017 н.р.
|
|||||
22-26
29-31
|
Групове
консультування з питань вибору професії. Учні 11 класу
|
Участь
у організаці та проведення свята останього дзвоника та випускного вечора
|
Здача
статистичного звіту за ІІ семестр та за рік
|
Червень
Дата
|
Психодіагнос-тична робота
|
Консультаційна робота
|
Корекційно-відновлювальна та розвивальна
робота
|
Психологічна просвіта
|
Навчальна діяльність
|
Організаційно-методична робота. Самоосвіта
|
Зв’язки з громадськістю
|
1-2
5-9
|
Надання
рекомендацій батькам щодо подальшого навчання їхніх дітей.
|
||||||
12-16
|
Планування
роботи на наступний навчальний рік
|
||||||
19-23
|
Відпустка
|
||||||
26-30
|
Серпень
Дата
|
Психодіагнос-тична робота
|
Консультаційна робота
|
Корекційно-відновлювальна та розвивальна
робота
|
Психологічна просвіта
|
Навчальна діяльність
|
Організаційно-методична робота. Самоосвіта
|
Зв’язки з громадськістю
|
21-25
|
Дослідження
шкільної зрілості дітей, що вступають до першого класу
|
||||||
20-31,
1.09
|
Участь
у серпневих методичних об’єднаннях
|
Практичний
психолог Т.В.
Шепітко
Немає коментарів:
Дописати коментар